Vanuit uw land kunnen geen nieuwe bestellingen worden geplaatst. United States

Categorieën

retour/klachten


Uitleg over retour procedure:


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@brabantautoparts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Adres voor retournering:

Gelieve te allen tijde contact met ons opnemen middels een e-mail alvorens te retourneren zodat Brabant Auto Parts u de instructies door kan geven voor de retournering.

Uitzondering hierop zijn: Artikelen die worden geretourneerd met kapotte verpakkingen worden niet in behandeling genomen en niet gecrediteerd. Onderdelen en accessoires die specifiek besteld zijn zoals velgensets, accu's, uitlaten, plaatwerk, en daarnaast alle elektrische onderdelen zoals weerstanden, elektrische kabels, verlichtingsdelen, sensoren enz. en daarnaast nog alle overige artikelen in de webshop waarbij staat vermeld dat deze niet geruild/ geretourneerd kunnen worden kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Onderdelen en accessoires die sporen bevatten van montage of demontage, alsook aanpassingen en herstellingen worden ook niet teruggenomen. U kunt altijd alvorens te bestellen bij ons vrijblijvend informeren welke artikelen exact hieronder vallen, retourneringen die niet voldoen aan bovenstaande blijven uw eigendom en zullen dan ook worden geretourneerd waarbij de kosten hiervan in rekening worden gebracht.

Klachten:


We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@brabantautoparts.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.